Translate

czwartek, 3 maja 2012

Rozdział 15

* NATALIE *

Obudziłam się rano. Coś mnie trzymało, okazało się, że mój ukochany wrócił.
- Już nie śpisz słońce?  - usłyszałam nad sobą.
- Nie. - uśmiechnęłam się i czule pocałowałam mojego chłopaka.
- Kurde. Przyjechaliście już. - wręcz krzyknęłam.
- No tak, jak widzisz. - zaśmiał się mój chłopak.
- To nie jest śmieszne, Rose śpi w pokoju Harry'ego. - już chciałam wstać, ale Zayn mnie zatrzymał.
- Chcesz żeby Hazza znalazł dziewczynę, czy nie ? - spytał znacząco poruszając brwiami.
- No chcę. - odparłam. - Chodź na śniadanie. - dodałam i skierowałam się na dół.
Na dole byli już wszyscy, dołączyliśmy i zaczęliśmy jeść naleśniki, w tym czasie chłopcy opowiadali nam, co się działo podczas ich trasy. Posprzątaliśmy po śniadaniu nadal rozmawiając.
- Słuchajcie, to my będziemy się pakować. - powiedziałam i skierowałam wzrok na Rose.
- Tak właśnie. - uśmiechnęła się.
- Ale przecież możecie mieszkać u nas... - jęknął Zayn.
- Tak kochanie. Osiem razy. - zaśmiałam się i poszłam na górę zabrać swoje rzeczy.
Już spakowane ruszyłyśmy do auta, pożegnałam się z chłopakami umawiając na wieczór. Dziewczyny postanowiły zabrać resztę swoich rzeczy i wprowadzić się do chłopaków. Dojechałyśmy do domu. Pokazałam Rose jej sypialnie i zaczęłyśmy się rozpakowywać.
- To co pizza? - spytałam, gdy skończyłyśmy.
- Chętnie, umieram z głodu. - powiedziała Rose.
Po 15 minutach już się zajadałyśmy.
- Rose. - zagadnęłam.
- No ? - spojrzała na mnie pytającym wzrokiem.
- Harry spał z Tobą, czy jak ? - spytałam, na co ona uśmiechnęła się i mi wszystko wyjaśniła.
- Zaproponowałaś żeby z Tobą spał ? - zapytałam roześmiana.
- No wiesz.. w końcu to jego sypialnia i do tego jestem jego fanką. - zaśmiała się.
- Odważną i powaloną fanką. - podsumowałam i obie wybuchnęłyśmy śmiechem.
- Za to mnie kochasz. - dodała a ja się zaśmiałam.
- Za godzinę mamy być u chłopaków. - uśmiechnęłam się. - Zrobimy sobie seansik . - dodałam.
- Okej, to ja pójdę się ogarnąć. - powiedziała Rose i skierowała się do łazienki. Ja zrobiłam to samo.
- Jak dobrze mieć dwie łazienki. - powiedziałam sobie w duchu.
Dzisiaj wyjątkowo było gorąco,  więc ubrałam się w TO i uczesałam w koka. Rose natomiast ubrała się w TO, dlatego że miała pełno blizn na ciele. Tak - cięła się, dlatego że była samotna i miała pełno problemów. Ostatnio po zerwaniu doszło jej kilka ran. Włosy zostawiła rozpuszczone.
- To co, jedziemy ? - spytałam.
- Jasne. - odpowiedziała i poszłyśmy do auta.

* HARRY *

Przyjechały dziewczyny. Rose i Natalie. Trzeba przyznać, że Rose była bardzo ładna i jeżeli chodzi o wygląd to mi się spodobała. Zaimponowało mi to, co wydarzyło się wczoraj, gdy przyjechaliśmy, ale w ogóle jej nie znałem. Przywitaliśmy się. Nat od razu poleciała do Zayn'a. Zaczęliśmy oglądać. Było dzisiaj 28 stopni, a Rose była ubrana na długo.
- Nie jest ci gorąco ? - spytałem, bo widziałem, że tak.
- Nie. - odparła uśmiechając się, a potem przerzuciła wzrok na telewizor.
Trochę dziwne, żeby nie było jej gorąco w bluzie i długich spodniach, jak był taki upał, no ale okej.
- Pójdę po picie. - powiedziała Nat.
- Pójdę z Tobą. - dodałem szybko i skierowałem się z niebieskooką do kuchni.
- Natalie... Dlaczego Rose się tak dziwnie zachowuje? - spytałem, gdy weszliśmy do pomieszczenia.
- Jak dziwnie ? - spojrzała na mnie pytającym wzrokiem.
- Jest taki upał, 28 stopni a ona siedzi w długich ubraniach i do tego mówi, że nie jest jej gorąco. - skrzywiłem się.
- Hazza, przestań świrować, może po prostu nie jest jej gorąco. - uśmiechnęła się i wyszła z kuchni.
 Nie była za bardzo przekonująca, ale w sumie dlaczego miałyby kłamać. Chyba na serio świruje. Wróciłem do salonu i wziąłem się za oglądanie.

* NATALIE *

Współczuję Rose. Dość, że musi ukrywać te wszystkie blizny, to jeszcze do tego w taki upał w takich ciuchach siedzi. Postanowiłam z nią pogadać.
- Rose, możemy pogadać? - spytałam wyrywając ją z rozmowy z resztą towarzystwa.
- Jasne. - uśmiechnęła się i podążyła za mną.
- Harry się mnie pytał dlaczego w taki upał siedzisz tak ubrana.. - powiedziałam, gdy wyszłyśmy na taras.
- Ale nie powiedziałaś mu tego? - zapytała z nadzieją.
- Nie.. Ale moim zdaniem nie powinnaś się tego wstydzić. - rzekłam.
- Natalie... Jak oni zobaczyliby moje blizny, uznaliby mnie za świruskę ... a ja nie chcę im wyjaśniać dlaczego to robiłam.. - spuściła wzrok. - Mam nadzieję, że już nie będę musiała.. - dodała ciszej.
- Masz rację, przepraszam. Na pewno już nie będziesz tego robić. - Przytuliłam ją do siebie.
- Dziękuję.. Dzięki Tobie mam szansę na lepsze życie. - powiedziała.
- Na pewno takie będzie. - uśmiechnęłam się szeroko i pociągnęłam ją do reszty.
Louis wygłupiał się jak nigdy, nikt nie mógł wyrobić ze śmiechu.
- Kto jest taki odważny i to powtórzy ? - wydarł się robiąc jakiś dziwny ruch, wszyscy wybuchnęli śmiechem, na co Rose podniosła się i powtórzyła to coś.
- No pięknie. Chodź na chwilę. - zawołał ją Louis do kuchni.
Wyszli po 5 minutach. Lou puścił "I'm sexy and I know it" i zaczęli tańczyć. Mogę z ręką na sercu powiedzieć, że Rose i Louis są tak samo powaleni.
- Pięknie mamy w rodzinie kolejną powaloną osobę ! - krzyknął Niall na co wszyscy wybuchnęli śmiechem.
- Dziękuję, miło mi. - zaśmiała się Rose siadając wraz z Lou na swoje miejsca.
- Nie wiedziałem, że jesteś aż tak odważna. - zaśmiał się Harry.
- A jednak. - powiedziałam. - Wielu rzeczy o niej nie wiesz.. Ale to chyba dla Ciebie dobrze. - uśmiechnęłam się.
- Chyba  na pewno. - zaśmiała się Rose.

* HARRY *

Okazało się, że Rose jest żeńskim odpowiednikiem Lou. Są tacy sami.
- Chyba poznałem idealną dziewczynę. - powiedziałem sobie w myślach patrząc na dzikie tańce Louis'a i Rose.
______________________________________________________________________
Dziękuję za wszystkie komentarze :* Dzięki nim ten rozdział napisałam w 10 minut. Mam nadzieję, że nie nudny. Przepraszam, że taki krótki, ale chciałam, żeby się tak skończył.  Myślę, że spokojnie dacie radę 20 komentarzom. ;) Kocham Was < 3

PS. Przez to, że opisuje coś z perspektywy chłopaków, sama się tak wypowiadam. Typu "chciałem, mogłem itd." Muszę się jakoś odzwyczaić :D

25 komentarzy:

  1. Zarabisty juz sie nie moge doczekac nn:* Picha niech Rose bedzie z Harrym:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha :) Ten rozdział w ogóle nie jest nudnyy :) Bosski jest .! Czekam na NN :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie. czekam na NN :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział :D Bardzo lubię czytać Twojego bloga i czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie ;p czekam n NN :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuuu. Czyli jednak Hazza z Rose :) ;P
    Czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie :p Mój kochany Hazza bd miał dziewczyne .?? hyyhh.. musze się przyzwyczaić :( Świetny blog .
    Czekam na następny ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam twojego bloga. Wow. W 10 minut .?? Ja to bym nawet nie zdążyła długopisa znaleść w tym czasie :) Podziwiam cię :)
    Czekam na następny i weny życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie. Z wrażenia przeczytałam 2 razy :) haha ;d Weny życzę i czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koleżanka dzisiaj wysłała mi link do twojego bloga i od dobrych 3 h siedzę i czytam wszystkie rozdziały. świetnie jest .! Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię to .! :p Hazza + Rose :D
    Czekam na następnyy :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też niedawno znalazłam bloga i czytam wszystko :) Czekam na Nn :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam twojego bloga.!
    Jest moim ulubionym . ♥!
    Koooochaaam!♥
    Harry i Roseeee.♥
    Zapraszam do mnie : http://diary-of-a-girl-deep-in-thought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnyy jest .! czekam na nn.;p weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O.o Świetnie :) Ja również przed chwilą znalazłam bloga :)
    Czekam na NN

    OdpowiedzUsuń
  16. Boski . czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny jest ;D
    Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny. Czekam cierpliwie :-)
    O 20-sta jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super rozdział czekam na następny !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ou, czemu aż tak zajebiste?
    Czekam na nowy, wiedz żę uwielbiam twój blog xX.
    http://run-in-this-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie!
    "Tak kochanie. Osiem razy." - padłam :)
    Super, super, super. Jak ty to robisz?
    Zdradź mi swój sposób na tyle fanów <3
    +zapraszam do mnie
    http://whenimlookingatyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny blog ;) Czekam na kolejny. Mogłabyś mnie informować o kolejnych wpisach na tt? @I_LoveZayn_1D

    OdpowiedzUsuń
  23. zajebisty rodział i czekam na nn i zapraszam do siebie :p

    OdpowiedzUsuń